BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

عاشقــــتم ، " مــــخاطب عــــــــــام " :)

ستاد ریدن به هرچی مخاطب خاصه :| !

(بلا نسبت مخاطب خاص جونی خودم)
.
.
.
.
بالاخره نیمه گمشده مو پیدا کردم ، زیر تخت بود !

هی میگم کسی اتاق منو مرتب نکنه وسایلم گم میشه !!!
.
.
.
.
دختره پست گذاشته : تنها بهشت واقعی در آغوش عریان من است

ایمان بیاور به من ، مرد من !

کامنت گذاشتم : من بهت ایمان آوردم و مومن شدم کی بیام زیارت ؟

کثافت بلاکم کرد

چرا با اعتقادات من بازی میکنید خب :|
.
.
.
.
یه شب هم نشد ما این پتو رو بزنیم کنار یکی زیرش باشه :|
.
.
.
.
عشق نه پول میخواد نه خوشگلی نه ماشین نه هیچی دیگه ....

فقط دو تا آدم میخواد ;)

تاکید میکنم : آدددددم
.
.
.
.
به بعضیا تو زندگیت باید بگی ببخشید

من شما رو قبلا جایی نریدم ؟؟؟

ریدماااا :)))
.
.
.
.
بعضیا خیلی گهن ....

البته در مقابل هم یه وعده وجود دارند که هیچ گهی نیستن ..
.
.
.
.
ما نمیگیم شاخیم یا خاصیم !! این مهمه

تو که خاصی یا شاخی درگیر مایی :))

این یعنی ارزش
.
.
.
.
زنها نمک زندگیند .... اگر نباشند مردها میگندند

به سلامتی هر چی نمکه
.
.
.
.
یه دوس دخترم نداریم عکسشو قاب کنیم بزنیم به دیوار بعدش هر وقت

باهاش قهر می کردم عکشو برگردونم بگم مرده شور ریختتو ببرن :))
.
.
.
.
من در کشوری زندگی میکنم که شعار مردمشان مرگ بر آمریکاست

اما آرزوهایشان یکبار دیدن آمریکاست
.
.
.
.
الان یه دختره بهم Request داد متولد 1380 ، میترسم confirm کنم

هزینه لواشک و شیر خشکش هم بیفته گردنه من :)))))
.
.
.
.
دیگه فانتزی تعطیل ....

فقط بربری :)))))))))
.
.
.
.
یه فانتزی خوب سراغ دارم خعلی توپه ...

ماله یه خانوم دکتر بوده 2 بار بیشتر باهاش تا افق نرفته ..!

هرکی میخواد کامنت بده تا هماهنگی های لازم واسه فروش فانتزی رو انجام بدیم !! :)
.
.
.
.
یکی از فانتزیام اینه دوس دخترم بمیره بعد منم تیپ مشکی بزنم

عینک دودی بزنم ، برم سر خاکش ! همه بگن خدا بیامرز

عجب چیزی تور کرده بود حیف :|
.
.
.
.
یـــــــــــــه دوس پســــــــــــرم دارم

گفتم در جریان باشین یه موقعه خیال باطل به سرتون نزنه

پیشنهاد بیخودی ندید ، که عمرا قبول کنم :)
.
.
.
.
یکی از کاربردی ترین ، قدیمی ترین و موثر ترین روش های همسر یابی

در ایران ، تک چرخ زدن با موتور روبه روی مدارس دخترانه ست !!
.
.
.
.
میگن : تو وبلاگ هر آدمینی

یکی هست که یواشکـــی دوسش داره

آهـــــــــــــــــای تویی که یواشکـــــــی دوســـــــم داری

خاک تو سرت که نمیای بم بگی کصافط :)))
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت :

یه خورده اصالت و کمالاتتو جمع کن ماهم بشینیم ، جا نیست
.
.
.
.
تنها نقطه مشترک که بین تموم دخترا هست یه جملست

حالا چی بپوشم ؟ :)))

خدایی اگه دروغ میگم منو له کنید .. دیدم که میگم :دی
.
.
.
.
به دختر عموم که 4 سالشه گفتم :

دخترا موشن مثل خرگوشن ، برگشت بهم گفت :

پسرا لوسن خیلی دیوثن ؛ خفه شدم
.
.
.
.
میگن آرامش یعنی اینکه هر وقت قهر کنی مطمئن باشی کسی جات رو نمیگیره ...

حالا ما تا یه عشوه بیایم طرف عروسی میکنه !! :|
.
.
.
.
به سلامتی اون دختری که گفت :

درسته دوستم نداره ولی پراید که داره :))
.
.
.
.
خیلی ها سیگار می کشند تا بوی شیر دهنشون رو از بین ببرند !
.
.
.
.
جای یه نفر تو عکدومی گوگوش خالیه اونم کسی نیست جز:

جعـــفــر :))
.
.
.
.
من : ببخشید خانومی میتونم شمارتون رو داشته باشم
.
داف : مم مم بله .... اوووووهوم یاداشت کنید .
.
من : نه ، همین فقط میخواستم ببینم میتونم یا نه ، متچکرم
.
.
.
.
دختره پست گذاشته :

مرده شور اون زیبایی رو ببرن که بعد از حمام قراره هیچی ازش باقی نمی مونه

ینی کشته مرده این حقیقت مداریه دختره شدمااااا
.
.
.
.
ترسم از اینه پسرایی که شلوار قرمز و صورتی می پوشن

کم کم رو بیارن به ساپورت :|


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: